Spolupracuji se školami při doručování projektů do tříd a poskytování výchovného poradenství pro učitele a vychovatele.

Momentálně nabízím:

 

Projects for Classes

Měli bychom se snažit učení co nejzábavnější a zapojující. Během mé kariéry v oblasti vzdělávání jsem vždy usiloval o to, abych pro své studenty vytvářel obsah, který je relevantní a zajímavý. Od roku 2010 praktikuji výuku založenou na projektech a zdokonaloval jsem svou praxi v rurálních, městských a mezinárodních prostředích. S mou zkušeností a kreativitou, ať už je malá nebo velká, navštívím vaši školu a především pro vás navrhnu tematickou jednotku.

  • Tematická jednotka speciálně navržená pro vaši školu, kde je obsah akademicky relevantní, náročný a splňuje vzdělávací cíle.

  • Jednotku předávám od začátku do konce, pracuji se studenty a učiteli na jejím uskutečnění.

  • Závěrečný ceremoniál, kde slavíme a sdílíme naši práci.

 

EDucational Consulting

Jsem Nick, zkušený pedagog z Massachusetts. Pracoval jsem v mnoha typech škol od venkovských po městské a zastával různé pozice v rámci školního systému. Byl jsem učitelem ve třídě, zástupcem ředitele, zasedal jsem v místní školské radě (orgán, který spravuje školský obvod) a pracoval jsem i jako náhradní učitel. Žiji v Praze přes sedm let a mám zkušenosti i s českými školami! Učil jsem angličtinu jako druhý jazyk dětem, adolescentům a dospělým.

English Conversation

Učitelé potřebují ovládat angličtinu, aby mohli přistupovat k nejnovějším vzdělávacím materiálům a obsahu pro pedagogy, a musí být schopni komunikovat na mezinárodních seminářích. V tomto kurzu se zaměříme na rozvoj komunikačních dovedností v angličtině (mluvení a psaní), sdílení příběhů z naší profese, diskuzi o moderních technikách a zdůraznění ověřených metod.

Kurz trvá 12 týdnů a zaměřuje se na:

- Základní konverzační dovednosti v angličtině.

- Témata související s moderními pedagogy.

- Psaní v angličtině.

- Zábavné hry (které můžete také použít ve třídě 😄)

Dlouhodobé Kurzy a Semináře:

Existuje mnoho metod, které jsou nabízeny pedagogům jako "všeřešící" nebo "superiorní" metody učení, ale ve skutečnosti víme, že žádná jednotlivá metoda výuky nedokáže udělat z naší třídy skvělé místo ani dramaticky zlepšit výsledky studentů. V těchto kurzech se podrobně zabývám metodami, které nám pomáhají poskytnout vyšší kvalitu výuky a zkoumám realistické změny, které můžeme provést k zlepšení naší výuky.

Projektově orientované učení

Naučte se efektivně implementovat projekty ve třídě tak, aby byly zajímavé pro vaše studenty, efektivně demonstrovaly jejich schopnosti a vyzývaly jejich dovednosti.

Hry ve třídě

S online a digitálními platformami slibujícími „herní“ způsoby výuky je snadné zapomenout, že nepotřebujeme technologie k tomu, abychom hráli hry s našimi dětmi. Využíval jsem hry k doplnění svých výukových hodin a zlepšení své prezentace, aby se studenti zaměřili na svou práci a své spolužáky, nikoli na obrazovku.

Vedení třídy plné teenagerů

Smrdí, stěžují si a jsou plní schopností. Naučte se, jak vést třídu studentů na "Druhém stupni" pomocí ověřených technik, abyste dosáhli skvělých akademických výsledků a udrželi pozitivní atmosféru ve třídě.

Diferenciace

Naučte se dodávat obsah různými způsoby, abyste udrželi pozornost svých studentů, zvýšili zajímavost svých lekcí a akademicky je vyzvali.

COACHING:

Během své kariéry jsem byl svědkem mnoha skvělých výukových metod a mám to štěstí, že pocházím z státu, který byl známý svou vynikající úrovní ve vzdělávání. Trénuji bojová umění a bezpochyby, sparing vás dělá zručnějšími, bohužel však neexistuje žádný simulátor výuky, žádný sparing pro učitele. Mnozí z nás jsou po univerzitě vrženi přímo do třídy, jsme pozorováni jednou nebo dvakrát, "dobrá práce!" A pak se rozjíždíme v naší kariéře, často necháni, abychom si věci sami vyřešili. Výuka je věda, existují spolehlivé metody, které fungují, ale z nějakého důvodu o nich učitelé nemluví.

- Týdenní pozorování výuky

- Týdenní setkání s učiteli

- 2 natočené lekce a následné hodnocení

- Analýza pro školní vedení

- Materiály pro učitele a školní vedení